Eximo Project specjalizuje się we wsparciu technicznym przedsiębiorstw i podmiotów publicznych. Usługę świadczymy za pośrednictwem komunikacji elektronicznej (mail, formularz www, komunikator) oraz telefonicznie, dzięki profesjonalnemu Call Center będącym częścią naszego Service Desku.
Wieloletnie doświadczenie sprawia, że wiemy czego oczekują nasi klienci. Rozumiemy specyfikę działalności w firmach wymagających obsługi informatycznej. Dzięki elastycznemu podejściu i czytelnym pakietom cenowym jesteśmy w stanie zaoferować jasne warunki wsparcia i zakres usług przystosowany do indywidualnych potrzeb organizacji.
Przyjmowanie, rejestracja, kategoryzacja incydentów (Incidents) i wniosków o usługę (Service Request)
Rozwiązywanie zgłoszeń lub eskalacja do Drugiej Linii Wsparcia (L2),
Dokładna dokumentacja wszystkich zgłoszeń i zapytań.
Wykwalifikowana kadra inżynierów jest w stanie zapewnić całodobową opiekę w modelu 24/7/365.
Zarządzanie złożonymi problemami aplikacji, usług i systemów IT, m.in. przekazanymi z L1
Zapewnienie wysokiej dostępności aplikacji (usług IT)
Zarządzanie zmianą – przeprojektowanie i optymalizacja systemów klienta
Inne związane z obsługą i serwisowaniem systemów klienta w ramach zawartej umowy
Oparcie usługi wsparcia o jasno sprecyzowaną umowę [SLA] pozwala na:
Użytkownik zgłasza nam problem jednym z trzech dostępnych kanałów komunikacji. Klasyfikujemy je i przypisujemy konkretnemu konsultantowi. Chyba, że nasze systemy wychwyciły problem jeszcze przed użytkownikiem. Wtedy działamy proaktywnie, zanim wpłynie zgłoszenie.
Przystępujemy do pracy nad zgłoszeniem i znalezieniem rozwiązania. W systemie do którego masz dostęp, opisujemy wykonane czynności i czas poświęcony na zadanie. W przypadku bardziej złożonych problemów przekazujemy je na drugą linię wsparcia technicznego.
Przekazujemy użytkownikowi proponowane rozwiązanie i przystępujemy do wdrożenia po jego stronie. Zgłoszenie zamykamy dopiero w momencie pełnej akceptacji z jego strony.
Obsługa
Czas reakcji
Czas realizacji ( SLA )
Kanały komunikacji
SPoC
Monitoring
infrstuktury IT 24/7
Nadzór nad
aktulanością
oprogramowania
i serwisów
Wstępny Audyt
Bezpieczeństwa
Informatycznego
Edukacja
Rozliczenie
Usługa On-site
Limit godzin
w pakiecie
Cena od*
8:00 - 16:00
1 godzina
Incydent-Krytyczny
4rh
Incydent-Wysoki
6rh
Incydent-Średni
8rh
Incydent-Niski
16rh
Wniosek o usługę
40rh
Formularz
Dedykowana Infolinia
Dedykowany Mail
Newsletter
Webinaria - Cyberbezpieczeństwo
Szkolenie - Cyberbezpieczeństwo
Opłata stała
30 godzin
6 600,00 zł
8:00 - 16:00
1 godzina
Incydent-Krytyczny
12rh
Incydent-Wysoki
16rh
Incydent-Średni
24rh
Incydent-Niski
36rh
Wniosek o usługę
40rh
Formularz
Mail
Newsletter
Opłata stała
5 godzin
750,00 zł
8:00 - 16:00
1 godzina
Incydent-Krytyczny
6rh
Incydent-Wysoki
8rh
Incydent-Średni
12rh
Incydent-Niski
24rh
Wniosek o usługę
40rh
Formularz
Infolinia
Mail
Newsletter
Webinaria - Cyberbezpieczeństwo
Mięsieczny limit godzin
Cennik godzinowy
15 godzin
2 700,00 zł
* Do uzyskania pełnej oferty wraz z cenami abonamentów wymagana jest konsultacja w celu określenia wielkości środowiska IT i elementów wchodzących w jego skład.
8:00 - 16:00
1 godzina
Incydent-Krytyczny
4rh
Incydent-Wysoki
6rh
Incydent-Średni
8rh
Incydent-Niski
16rh
Wniosek o usługę
40rh
Formularz
Dedykowana Infolinia
Dedykowany Mail
Newsletter
Webinaria - Cyberbezpieczeństwo
Szkolenie - Cyberbezpieczeństwo
Opłata stała
30 godzin
6 600,00 zł
8:00 - 16:00
1 godzina
Incydent-Krytyczny
12rh
Incydent-Wysoki
16rh
Incydent-Średni
24rh
Incydent-Niski
36rh
Wniosek o usługę
40rh
Formularz
Mail
Newsletter
Opłata stała
5 godzin
750,00 zł
8:00 - 16:00
1 godzina
Incydent-Krytyczny
6rh
Incydent-Wysoki
8rh
Incydent-Średni
12rh
Incydent-Niski
24rh
Wniosek o usługę
40rh
Formularz
Infolinia
Mail
Newsletter
Webinaria - Cyberbezpieczeństwo
Mięsieczny limit godzin
Cennik godzinowy
15 godzin
2 700,00 zł
* Do uzyskania pełnej oferty wraz z cenami abonamentów wymagana jest konsultacja w celu określenia wielkości środowiska IT i elementów wchodzących w jego skład.
Razem omówimy rozwiązanie, którego potrzebujesz.
Wypełnij formularz obok. Zadaj pytanie lub zostaw namiary. Znajdziemy dogodny termin i umówimy się na bezpłatną konsultację.
EXIMO PROJECT Sp. z o.o.
ul. Poznańska 31
85-129 Bydgoszcz
Tel. +48 52/ 56 84 420
e-mail: eximo@eximoproject.pl
© Eximo Project 2023
Made by AdWise